Brandje in ventilator bij cafetaria de Eethoek in de Lier

De lier- Maandagochtend rond 11:30 uur werd de brandweer naar cafetaria De Eethoek gestuurd voor een binnenbrandje. 

In een pand achter de cafetaria waren de stoppen doorgeslagen en was de motor van de afzuiginstalatie in brand gevlogen. 

Het personeel en de bewoners hebben direct de brandweer gebeld en zijn naar buiten gegaan. Personeel van de cafetaria waren de boel aan het opstarten toen het mis ging in de meterkast en de stoppen eruit vlogen.

Toen de brandweer ter plaatse kwam was het vuurtje al zo goed als uit. De brandweer heeft de boel nageblust en een nacontrole gehouden. De schade is beperkt gebleven. Er raakte niemand gewond.